آ
-
آموزش ابتدایی
چگونگی بازنمایی انسجام ملی در محتوای کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 255-289]
-
آموزش زبان انگلیسی
ارائه مدل اجرایی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 89-120]
-
آموزش عالی
الزامات فرآیند یاددهی- یادگیری مشارکتی در آموزشعالی مبتنی بر نیازها، علایق و مهارتها- مورد مطالعه: دانشجویان مقطع کارشناسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 44-61]
-
آموزش عالی
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
-
آموزش مجازی
مواجهه معلمان با اجرای برنامه های درسی در آموزش مجازی و ارایه راهکارهای آنان برای بهینه کردن فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 121-153]
-
آموزش و پرورش رسمی
واکاوی انتقادی فرصتها و امکانهای تعلیموتربیت کثرتمدار در مبانی نظری آموزشوپرورش رسمی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 256-278]
-
آینده پژوهی
الگوی مفهومی توسعه حرفهای معلمان ابتدایی با رویکردآینده پژوهی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
ا
-
اثربخشی برنامهدرسی
رابطه اثربخشی برنامهدرسی با تواناییهای دانشجویان با نقش تعدیلگر کیفیت تجارب یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-102]
-
اعضای هیأت علمی
تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 206-236]
-
اعضای هیات علمی
شناسایی مولفههای اثرگذار بر جهتگیری پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامهدرسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 153-172]
-
انسجام ملی
چگونگی بازنمایی انسجام ملی در محتوای کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 255-289]
-
انقلاب فناورانه
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
-
انواع مختلف جملات مجهول
بررسی دشواری درک جملات معلوم و انواع جملات مجهول انگلیسی در بین فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 290-313]
-
اهداف قصدشدهی برنامهدرسی
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
ب
-
بازنمایی
چگونگی بازنمایی انسجام ملی در محتوای کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 255-289]
-
باورهای معرفتشناختی
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-254]
-
بررسی تطبیقی
تحلیل مقایسهای مفاهیم ارائه شده در کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 122-152]
-
برنامهدرسی
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
-
برنامه درسی
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
-
برنامهدرسی اجرا شده
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
-
برنامه درسی اجرا شده
مواجهه معلمان با اجرای برنامه های درسی در آموزش مجازی و ارایه راهکارهای آنان برای بهینه کردن فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 121-153]
-
برنامه درسی ایدئولوژیک
جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامیسازی برنامه درسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 279-288]
-
برنامهدرسی تربیت جنسی
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
-
برنامهدرسی در عصرِ انقلاب صنعتی چهارم
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
-
برنامه ریزی درسی
تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 206-236]
-
برنامه ریزی درسی مدرسه محور
بررسی چالش های تحقق اجرای برنامه ریزی درسی مدرسه محور در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-43]
پ
-
پارادایم
شناسایی مولفههای اثرگذار بر جهتگیری پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامهدرسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 153-172]
-
پدیدارشناسی
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگیهای دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-201]
-
پدیدارشناسی
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
-
پژوهش کیفی
ارائه مدل اجرایی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 89-120]
-
پساکرونا
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگیهای دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-201]
ت
-
تجارب زیسته
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگیهای دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-201]
-
تجارب زیسته اساتید
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
-
تحلیل محتوا
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
-
تحلیل محتوای کیفی
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
-
تدریس
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-254]
-
تربیت جنسی خانواده- مدرسه
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
-
تربیت همه جانبه
جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامیسازی برنامه درسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 279-288]
-
تصمیم گیری
تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 206-236]
-
تفاوتهای فردی
بررسی تفاوتهای فردی دانشآموزان از منظر دلالتهای نظری در طراحی برنامهدرسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 28-51]
-
تکثر
واکاوی انتقادی فرصتها و امکانهای تعلیموتربیت کثرتمدار در مبانی نظری آموزشوپرورش رسمی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 256-278]
-
تنوع
واکاوی انتقادی فرصتها و امکانهای تعلیموتربیت کثرتمدار در مبانی نظری آموزشوپرورش رسمی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 256-278]
-
توانایی بین فردی
رابطه اثربخشی برنامهدرسی با تواناییهای دانشجویان با نقش تعدیلگر کیفیت تجارب یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-102]
-
توانایی شخصی
رابطه اثربخشی برنامهدرسی با تواناییهای دانشجویان با نقش تعدیلگر کیفیت تجارب یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-102]
-
توانایی شناختی
رابطه اثربخشی برنامهدرسی با تواناییهای دانشجویان با نقش تعدیلگر کیفیت تجارب یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-102]
-
توسعه حرفهای
سنتزپژوهی مؤلفهها و شاخصهای توسعه حرفهای معلمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 103-121]
-
توسعه حرفه ای
الگوی مفهومی توسعه حرفهای معلمان ابتدایی با رویکردآینده پژوهی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
ج
-
جهتگیری پارادایمی
شناسایی مولفههای اثرگذار بر جهتگیری پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامهدرسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 153-172]
چ
-
چالشها
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
-
چالش ها
بررسی چالش های تحقق اجرای برنامه ریزی درسی مدرسه محور در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-43]
خ
-
خودکارآمدی
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-254]
د
-
داده بنیاد
تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 206-236]
-
دانشجویانِ مقطع کارشناسی
الزامات فرآیند یاددهی- یادگیری مشارکتی در آموزشعالی مبتنی بر نیازها، علایق و مهارتها- مورد مطالعه: دانشجویان مقطع کارشناسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 44-61]
-
دشواری درک جملات
بررسی دشواری درک جملات معلوم و انواع جملات مجهول انگلیسی در بین فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 290-313]
-
دوره ابتدایی
مواجهه معلمان با اجرای برنامه های درسی در آموزش مجازی و ارایه راهکارهای آنان برای بهینه کردن فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 121-153]
-
دوره ابتدایی
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
ر
-
راهبرد دادهبنیاد
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
-
رشته آموزش ابتدایی
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
-
رشته مطالعات برنامهدرسی
شناسایی مولفههای اثرگذار بر جهتگیری پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامهدرسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 153-172]
-
روش تدریس معکوس
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر روش تدریس معکوس در نظام آموزش عالی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-27]
-
رویکرد فراترکیب
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر روش تدریس معکوس در نظام آموزش عالی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-27]
-
رویکرد همافزایی
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
ز
-
زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
بررسی دشواری درک جملات معلوم و انواع جملات مجهول انگلیسی در بین فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 290-313]
س
-
ساختارهای معلوم و مجهول جملات
بررسی دشواری درک جملات معلوم و انواع جملات مجهول انگلیسی در بین فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 290-313]
-
سنتزپژوهی
سنتزپژوهی مؤلفهها و شاخصهای توسعه حرفهای معلمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 103-121]
ش
-
شایستگی دیجیتالی
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگیهای دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-201]
ص
-
صنعت 0/4
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
ط
-
طراحی برنامهدرسی
بررسی تفاوتهای فردی دانشآموزان از منظر دلالتهای نظری در طراحی برنامهدرسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 28-51]
ع
-
علوم تجربی
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
-
عناصر برنامهدرسی
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
ف
-
فرصتها
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
-
فطرتگرایی توحیدی
جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامیسازی برنامه درسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 279-288]
ق
-
قصد شده
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
ک
-
کتابهای درسی
چگونگی بازنمایی انسجام ملی در محتوای کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 255-289]
-
کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایران
تحلیل مقایسهای مفاهیم ارائه شده در کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 122-152]
-
کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ژاپن
تحلیل مقایسهای مفاهیم ارائه شده در کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 122-152]
-
کثرت مداری
واکاوی انتقادی فرصتها و امکانهای تعلیموتربیت کثرتمدار در مبانی نظری آموزشوپرورش رسمی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 256-278]
-
کسب شده
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
-
کیفیت تجارب یادگیری
رابطه اثربخشی برنامهدرسی با تواناییهای دانشجویان با نقش تعدیلگر کیفیت تجارب یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-102]
م
-
مؤلفهها و شاخصها
سنتزپژوهی مؤلفهها و شاخصهای توسعه حرفهای معلمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 103-121]
-
مبانی نظری تحول بنیادین
واکاوی انتقادی فرصتها و امکانهای تعلیموتربیت کثرتمدار در مبانی نظری آموزشوپرورش رسمی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 256-278]
-
محتوا
جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامیسازی برنامه درسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 279-288]
-
مدل مفهومی
الگوی مفهومی توسعه حرفهای معلمان ابتدایی با رویکردآینده پژوهی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
مدیران
بررسی چالش های تحقق اجرای برنامه ریزی درسی مدرسه محور در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-43]
-
معلمان
الگوی مفهومی توسعه حرفهای معلمان ابتدایی با رویکردآینده پژوهی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
معلمان
بررسی چالش های تحقق اجرای برنامه ریزی درسی مدرسه محور در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-43]
-
معلمان
مواجهه معلمان با اجرای برنامه های درسی در آموزش مجازی و ارایه راهکارهای آنان برای بهینه کردن فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 121-153]
-
معلمان
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
-
معلمان
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-254]
-
معلمان
سنتزپژوهی مؤلفهها و شاخصهای توسعه حرفهای معلمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 103-121]
-
معلمان ابتدایی
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگیهای دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-201]
-
مولفههای انسجام ملی
چگونگی بازنمایی انسجام ملی در محتوای کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 255-289]
-
میلر
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
ن
-
نظام آموزش عالی
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر روش تدریس معکوس در نظام آموزش عالی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-27]
-
نظام آموزشی
بررسی چالش های تحقق اجرای برنامه ریزی درسی مدرسه محور در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-43]
-
نظام آموزشی
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل اجرایی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 89-120]
-
نظریه سیستمها
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
-
نظریههای روانشناسی
بررسی تفاوتهای فردی دانشآموزان از منظر دلالتهای نظری در طراحی برنامهدرسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 28-51]
-
نیاز
جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامیسازی برنامه درسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 279-288]
و
-
ویژگیهای نسل جدید
الزامات فرآیند یاددهی- یادگیری مشارکتی در آموزشعالی مبتنی بر نیازها، علایق و مهارتها- مورد مطالعه: دانشجویان مقطع کارشناسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 44-61]
ه
-
هدف
جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامیسازی برنامه درسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 279-288]
-
همهگیری کرونا
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
-
هیجان
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-254]
ی
-
یاددهی- یادگیری
مواجهه معلمان با اجرای برنامه های درسی در آموزش مجازی و ارایه راهکارهای آنان برای بهینه کردن فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 121-153]
-
یاددهی-یادگیری مشارکتی
الزامات فرآیند یاددهی- یادگیری مشارکتی در آموزشعالی مبتنی بر نیازها، علایق و مهارتها- مورد مطالعه: دانشجویان مقطع کارشناسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 44-61]
-
یادگیری زبان انگلیسی
ارائه مدل اجرایی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 89-120]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد